Dodatek do systemu OTRS umożliwiający zarządzanie dyżurami serwiantów wraz z ich przypisywaniem do zleceń.
FUNKCJONALNOŚĆ DODATKU
- Scenariusz A
Agent lub Koordynator prowadzący dane zgłoszenie w systemie może przypisać wybraną osobę z listy do obsługi zgłoszenia. System podpowie na liście rozwijalnej tylko te nazwiska, które spełniają warunki dostępności w danym okienku czasowym, czyli inaczej mówiąc pełnią dyżur.
- Scenariusz B
Zgłoszenie odpowiednio zdefiniowane poprzez formularz zgłoszenia co do miejsca wystąpienia incydentu i jego rodzaju jest automatycznie przypisywane pierwszej dostępnej osobie z listy dyżurów.
FORMA WPROWADZANIA INFORMACJI O DYŻURACH
- Informacje zawierające listę osób, ich dane kontaktowe, przypisanie do obiektów lub usług i inne zaawansowane powiązania mogą być odzwierciedlone w ramach pliku Excel, który importujemy do aplikacji Dyżury odpowiedzialnej za przesłanie danych do ((OTRS)) Community Edition, lub dodajemy bezpośrednio w aplikacji.
- Każdą wprowadzoną informację do aplikacji Dyżury możemy edytować lub usunąć.
- Aplikacja posiada zabezpieczenia przed przypadkowym nadpisaniem danych wprowadzanych poprzez import pliku z programu Excel.
ZALETY STOSOWANIA MODUŁU
- możliwość łatwego definiowania matrycy dyżurów i jej implementacji w systemie ((OTRS)) Community Edition.
- wykorzystanie mechanizmu ręcznego przypisywania dostępnych osób do obsługi zgłoszenia bądź realizacja przypisywania automatycznego
- łatwe zarządzania zmianą w matrycy dyżurów
- kompatybilność z arkuszem xls, który może stanowić szkic matrycy dyżurów do wprowadzenia do systemu ((OTRS)) Community Edition.
- czytelność związana z dostępnością osób możliwych do przypisania do zgłoszenia w określonym okienku czasowym.
- Matryca dyżurów w formacie xls
- Import tabeli xls do aplikacji Dyżury
- Edycja i modyfikacja zawartości tabeli
- Wybór serwisantów z listy rozwijalnej w ((OTRS)) Community Edition