SUPPORT – WSPARCIE TECHNICZNE DLA OTRS COMMUNITY EDITION / OTOBO
Realizujemy działania techniczne dla firm i organizacji w oparciu o umowę wsparcia dostosowaną do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Do wyboru są cztery pakiety cenowe, zróżnicowane pod względem dostępnego czasu wsparcia, SLA i usług dodanych. Niezależnie od sytuacji, możesz liczyć na wsparcie, support OTRS/OTOBO wyciągnie Cię z największych problemów technicznych.
NATYCHMIASTOWA REAKCJA
BŁYSKAWICZNIE PODEJMUJEMY DZIAŁANIE dla zgłaszanych awarii i incydentów w określonym okienku czasowym.
PROFESJONALNE DORADZTWO to wsparcie merytoryczne związane z eksploatacją i funkcjonalności systemu przez Agentów, Menadżerów i Administratorów systemu.
DLACZEGO SUPPORT OTRS / OTOBO W INTALIO?
> 10 lat doświadczenia przy wdrożeniach i administracji środowiskiem ((OTRS)) Community oraz OTOBO dla wielu czołowych firm i instytucji w Polsce
> Doświadczony Zespół inżynerów, którzy potrafią sprawnie i skutecznie podjąć działania wsparcia dla twojego środowiska
> "Know-how" Intalio w zakresie wiedzy o ((OTRS)) Community i OTOBO wraz z bogatą bazą doświadczeń, pomysłów i modułów funkcjonalnych
> Nasz Zespół jest przygotowany na radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi w środowisku ((OTRS)) / OTOBO, możesz nam zaufać, wiemy jak działać.
> Przygotowaliśmy dla Ciebie 4 plany związane ze wsparciem technicznym, które niezależnie od wielkości środowiska ((OTRS)) / OTOBO na pewno spełnią Twoje oczekiwania.
Szczegółową ofertę z planami wsparcia można uzyskać kontaktując się z nami bezpośrednio lub za pomocą formularza kontaktowego.
.......................................................................................................................................................................................................................................................
SUPPORT OTRS COMMUNITY EDITION / OTOBO - AUDYT
Audyt jest dedykowany dla wszystkich firm i organizacji, które chcą w sposób praktyczny zweryfikować stan swojego środowiska OTRS / OTOBO. Intalio posiada doświadczenie wynikające ze zrealizowanych projektów dla wdrożeń OTRS Community Edition / OTOBO dla wielu branż, wiedzy z zakresu projektowania modułów i integracji z innym środowiskami, dlatego w sposób rzeczowy odniesiemy się do ewentualnych pomysłów na zmiany, modyfikacje i usprawnienia obsługi zgłoszeń, wniosków i procesów w Twojej firmie.
SUPPORT OTRS (AUDYT) / OTOBO - CO BĘDZIEMY BADAĆ?
A. STAN OBECNY ŚRODOWISKA OTRS / OTOBO
W ramach tego punktu dokonamy badania środowiska ticketowego (w tym system operacyjny oraz odniesienie do rekomendacji producenta w zakresie minimalnych wymagań środowiska IT). Działanie to będzie podstawowym punktem odniesienia do dalszej analizy.
- wynikiem badania będzie obraz utylizacji systemu ticketowego wraz z określeniem jego stanu faktycznego
B. POPRAWNOŚĆ KONFIGURACJI OTRS / OTOBO
Zbadamy poprawność konfiguracji pod kątem wydajności środowiska ticketowego.
W szczególności położymy nacisk na sprawdzenie:
- Zainstalowanych modułów natywnych i dodatkowych i ich wpływu na środowisko
- Wprowadzonych zmian w kodzie OTRS/OTOBO (działań celowych i ukrytych)
- Dodatkowo ustosunkujemy się do informacji przekazanych przez Klienta o zauważonych problemach w pracy z środowiskiem ticketowym.
C. ZALECENIA
Na podstawie analizy punktów A oraz B powstanie lista zaleceń dla Klienta związanych z propozycją wprowadzenia zmian i ich uzasadnieniem według podziału na KONIECZNE DO WPROWADZENIA oraz PRZYDATNE DO WPROWADZENIA.
- dodatkowo przy każdym z proponowanych zaleceń określimy kosztorys realizacji zmian przez INTALIO.
SUPPORT OTRS. CO JEST POTRZEBNE DO REALIZACJI AUDYTU:
- dostęp do środowiska po ssh na poziomie root;
- dostęp VPN – jeżeli zachodzi taka potrzeba;
- pisemne zlecenie na realizację usługi;
- podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych;
- wskazanie osoby technicznej dedykowanej do kontaktu w trakcie realizacji usługi.
SUPPORT OTRS / OTOBO - CZYM SIĘ KOŃCZY AUDYT?
Dokumentem wydanym przez INTALIO w postaci raportu z analizy punktów A, B raz C.