W ramach naszej oferty prowadzimy szkolenia dla użytkowników systemów realizowane w formie warsztatu, prezentacji lub konsultacji.
Każda z tych form może dotyczyć jednego z poniższych zakresów tematycznych rozwiązań:
Warsztaty lub szkolenie z zakresu obsługi systemu poczty i pracy grupowej Zimbra przez użytkowników
- praca w systemie - przegląd możliwości systemu, tworzenie wiadomości i narzędza dodatkowe
- praca z kalendarzami - tworzenie spotkań, dodawanie zasobów do spotkań, planowanie pracy z kalendarzami
- udostępniania zasobów - zasady tworzenia i zarządzania elementami udostepnionymi w Zimbrze
- praca z własnymi ustawieniami - autoresponder, ustawienia konta, import i eksport danych
Warsztaty lub prezentacja związana z pracą w środowisku OTRS – jako uzupełnienie do naszych wdrożeń
- omówienie zasad obiegu zgłoszenia w ramach zaprojektowanego systemu
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych w systemie OTRS
- obsługa zgłoszeń wraz z wprowadzaniem notatek i korespondencją email pomiędzy zgłaszającym a Agentem systemu
- zamykanie zgłoszeń w systemie
- praca z dodatkowymi polami dynamicznymi w systemie OTRS
- raportowanie za pomocą OTRSa
Warsztaty lub prezentacja w zakresie planowania i realizacji projektów i zadań w Organizacji
- omówienie różnic pomiędzy projektem, procesem a zadaniem
- omówienie elementów projektu na praktycznych przykładach
- dobre praktyki z zakresu opisu projektu i sposobu prezentacji informacji
- etap pracy z projektem
- etap zamknięcia projektu
Jeżeli chcesz skorzystać z naszego doświadczenia i przeszkolić swoich pracowników, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub przez poniższy formularz