Piler

Wydajny i bezpieczny sposób na archiwizowanie poczty elektronicznej.

Piler to rozwiązanie open source które umożliwia archiwizowanie poczty elektronicznej w organizacji.

 

Posiadanie rozwiązania Piler daje organizacji szereg korzyści:

  • Zapewnienie ciągłości dostępu do danych i odtworzenia.
    Piler udostępnia bezpieczne centralne repozytorium wiadomości w tym zapewnienie niezbędnych informacji, nawet w sytuacji, jeżeli serwer poczty nie działa lub uległ awarii.
  • Przepisy i obowiązki
    Regulacje dla organizacji rządowych i samorządowych wymagają zachowania wiadomości elektronicznych w okresie kilku lat od momentu przetworzenia danych. Aby spełnić te wymagania Mailpiler zapisuje wiadomości i czyni je dostępnymi przez wymagany przepisami okres.
  • Magazynowanie wiadomości i wyszukiwanie
    Piler oszczędza miejsce na dysku przez kompresję i inteligentną deduplikację. Ponadto pozwala odciążyć serwer pocztowy z danych, co wpływa na zmniejszenie kosztów magazynowania danych.
  • Bezpieczeństwo
    Przy wykorzystaniu Pilera nie zachodzi ryzyko utraty wiadomości, na skutek złośliwej i zamierzonej działalności użytkowników.  „Piotr nie pracuje u nas już od roku. Niestety nie mogę Panu pomóc w tym temacie ponieważ odchodząc skasował swoje wiadomości” …

Rozwiązanie mailpiler jest doskonałym uzupełnieniem systemu poczty i pracy grupowej Zimbra. Integrujemy oba systemy oraz oferujemy dedykowany zimlet rozszerzający funkcjonalność Zimbry o moduł archiwizacji.

Panel użytkownika systemu archiwizacji poczty

Każdy użytkownik systemu MailPiler ma możliwość zrealizowania wyszukiwania wiadomości z uwzględnieniem takich elementów jak:

  • wyszukiwanie proste 
  • wyszukiwanie zaawansowane (temat, Tagi, notatki, od-do, załączniki)
  • oznaczenie wiadomości własnym Tagiem w celu szybkiej jej identyfikacji
  • dodanie do wiadomości notatki, w celu własnego komentarza do wiadomości
  • pobranie wiadomości w formacie eml
  • przywrócenie wiadomości do skrzynki pocztowej użytkownika
  • szybkie filtrowanie po dacie wiadomości, adresacie i odbiorcy
 
 

Panel administratora systemu archiwizacji poczty

Archiwum pocztowe w zakresie konfiguracji obejmuje:

  • monitor systemu - informacja o stanie usług, zajętości przestrzeni, problemach
  • statystyki - raport miesięczny i roczny
  • kontrolę dla przestrzeni dyskowej archiwum 
  • dodawanie użytkowników, grup roboczych
  • konfiguracja dla domeny i wielu domen
  • określenie zasad archiwizacji
  • określenie zasad retencji wiadomości w archiwum pocztowym
  • ustawienia powiadamiania zdalnego o zdarzeniach

 

Wyceń wdrożenie