((OTRS)) Community Edition

Przy projektach związanych ze środowiskiem ((OTRS)) Community Edition uwzględniamy trzy etapy prac:

I. ANALIZA

  • Obejmuje czynności wymagane do zainicjowania i zaplanowania projektu
  • Zapoznanie się Intalio z obecną sytuacją i potrzebami Organizacji
  • Przygotowanie przez klienta opisu funkcjonalnego dla zakresu wdrożenia na podstawie materiałów dostarczonych przez INTALIO
  • Wycena wdrożenia, ustalenie harmonogramu wdrożenia i uzyskane akceptacji po stronie Klienta
  • Podpisanie umowy

II. PROJEKT Koło OTRS

  • Przygotowanie specyfikacji środowiska testowego
  • Testy funkcjonalne
  • Instalacja środowiska testowego
  • Konfiguracja środowiska testowego
  • Zdalna prezentacja prototypu systemu ((OTRS)) Community Edition
  • Wykonanie niezbędnych poprawek stwierdzonych po prezentacji prototypu
  • Przeniesienie prototypu do testów na infrastrukturę Klienta
  • Testy funkcjonalne po stronie Klienta
  • Przekazanie uwag ze strony Klienta dla prototypu
  • Dokonanie modyfikacji po stronie Intalio
  • Akceptacja po stronie Klienta
  • Zamknięcie testów

III. URUCHOMIENIE

  • Przeszkolenie użytkowników systemu
  • Migracja danych
  • Decyzja o uruchomieniu produkcyjnym
  • Szkolenie Agentów systemów w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie – jeżeli wymagane
  • Migracja danych do ((OTRS)) Community Edition z innych systemów
  • Przekazanie dokumentacji wdrożeniowej
  • Podpisanie protokołu odbioru wdrożenia
  • Decyzja o dacie uruchomienia produkcyjnego systemu
  • Udzielenie wsparcia po wdrożeniu w okresie 1 miesiąca od momentu podpisania protokołu odbioru

Dodatkowo konsultujemy z naszymi Klientami sposób podejścia do opracowania środowiska w oparciu o wypracowane przez nas dobre praktyki. Opracowaliśmy dokument Przygotowanie do wdrożenia systemu ((OTRS)) Community Edition w Organizacji, na którym opieramy działania przy konsultacji kształtu i zakresu projektowanego systemu ((OTRS)) Community Edition. Dokument można otrzymać kontaktując się z nami bezpośrednio bądź za pomocą formularza kontaktowego.

Zapytaj o wdrożenie

 

Tagi: