Przy projektach związanych ze środowiskiem ((OTRS)) Community Edition uwzględniamy trzy etapy prac:
I. ANALIZA
- Obejmuje czynności wymagane do zainicjowania i zaplanowania projektu
- Zapoznanie się Intalio z obecną sytuacją i potrzebami Organizacji
- Przygotowanie przez klienta opisu funkcjonalnego dla zakresu wdrożenia na podstawie materiałów dostarczonych przez INTALIO
- Wycena wdrożenia, ustalenie harmonogramu wdrożenia i uzyskane akceptacji po stronie Klienta
- Podpisanie umowy
- Przygotowanie specyfikacji środowiska testowego
- Testy funkcjonalne
- Instalacja środowiska testowego
- Konfiguracja środowiska testowego
- Zdalna prezentacja prototypu systemu ((OTRS)) Community Edition
- Wykonanie niezbędnych poprawek stwierdzonych po prezentacji prototypu
- Przeniesienie prototypu do testów na infrastrukturę Klienta
- Testy funkcjonalne po stronie Klienta
- Przekazanie uwag ze strony Klienta dla prototypu
- Dokonanie modyfikacji po stronie Intalio
- Akceptacja po stronie Klienta
- Zamknięcie testów
III. URUCHOMIENIE
- Przeszkolenie użytkowników systemu
- Migracja danych
- Decyzja o uruchomieniu produkcyjnym
- Szkolenie Agentów systemów w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie – jeżeli wymagane
- Migracja danych do ((OTRS)) Community Edition z innych systemów
- Przekazanie dokumentacji wdrożeniowej
- Podpisanie protokołu odbioru wdrożenia
- Decyzja o dacie uruchomienia produkcyjnego systemu
- Udzielenie wsparcia po wdrożeniu w okresie 1 miesiąca od momentu podpisania protokołu odbioru
Dodatkowo konsultujemy z naszymi Klientami sposób podejścia do opracowania środowiska w oparciu o wypracowane przez nas dobre praktyki. Opracowaliśmy dokument Przygotowanie do wdrożenia systemu ((OTRS)) Community Edition w Organizacji, na którym opieramy działania przy konsultacji kształtu i zakresu projektowanego systemu ((OTRS)) Community Edition. Dokument można otrzymać kontaktując się z nami bezpośrednio bądź za pomocą formularza kontaktowego.