Sprawdzona i rozszerzona funkcjonalność oraz całkowicie unowocześniony portal klienta
- OTOBO opiera się na tym samym silniku, co wiodący na świecie system ticketowy ((OTRS)) Community Edition
- OTOBO to ((OTRS)) w wersji Community Edition - plus wiele funkcji biznesowych i dodatków do użytku profesjonalnego w standardzie
- Z portalem klienta przebudowanym od podstaw - w oparciu o najnowsze wytyczne dotyczące UI / UX
Nowoczesny portal klienta
- Interfejs użytkownika w OTOBO jest nowoczesny i atrakcyjny, a jednocześnie przejrzysty i intuicyjny
- Znaczna poprawa komfortu użytkowania w stosunku do innych środowisk ticketowych
- Portal Klienta to whitelabel- co oznacza, że można go łatwo dostosować do różnych elementów Customer Interface
Większe bezpieczeństwo
- Rozszerzone zasady dotyczące haseł zwiększają bezpieczeństwo systemu
- Możesz określić wymagania dotyczące polityki haseł oraz ich retencji
- Dzięki nowej funkcji Brute Force Protection użytkownicy są automatycznie blokowani po określonej liczbie nieudanych prób logowania
- Aktywacja uwierzytelniania dwuskładnikowego podnosi bezpieczeństwo systemu na kolejny poziom
Bez subskrypcji, bez limitu użytkowników. Zamiast tego indywidualne podejście do projektu i profesjonalne wsparcie
- Brak ograniczeń w zakresie liczby użytkowników lub agentów
- Indywidualna usługa wdrożenia dostosowana do Twoich potrzeb
- Indywidualne doradztwo, szkolenia i wsparcie
- Dostajesz i płacisz tylko za to, czego naprawdę potrzebujesz w swojej organizacji
- Zautomatyzowana migracja z ((OTRS)) Community Edition do OTOBO
Wybierz konsultacje i indywidulane podejście do wdrożenia OTOBO zamiast opłat za licencje systemu
i ciesz się systemem idealnie dopasowanym do Twoich potrzeb
Szukasz określonej funkcji w OTOBO, potrzebujesz rozszerzenia lub dodatku funkcjonalnego?
Masz dwie opcje:
- Nasz Zespół projektantów stworzy funkcjonalne moduły dostosowane do Twoich potrzeb biznesowych
- Skorzystaj z gotowych dodatków funkcjonalnych dostępnych w naszym sklepie na www.intalioservices.com