TWÓJ SERWER POCZTY W NASZYCH RĘKACH - WSPARCIE TECHNICZNE DLA ZIMBRY
Realizujemy działania techniczne dla firm i organizacji w oparciu o umowę wsparcia dostosowaną do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Do wyboru są cztery pakiety cenowe, zróżnicowane pod względem dostępnego czasu wsparcia, SLA i usług dodanych.
NASZE WSPARCIE TO
DZIAŁANIE to podejmowanie reakcji dla zgłaszanych awarii i incydentów w określonym okienku czasowym
KONSERWACJA to wykonywanie aktualizacji systemu i wgrywanie poprawek do środowiska zgodnie z planem wsparcia
PROFESJONALNE DORADZTWO to wsparcie merytoryczne związane z eksploatacją funkcjonalności systemu przez użytkowników
ODPOWIEDZIALNOŚĆ to pośredniczenie w komunikacji pomiędzy Tobą, a producentem systemu, w celu rozwiązania zaistniałych problemów (dla wersji Zimbra Network Edition)
DLACZEGO WSPARCIE INTALIO
> 10 lat doświadczenia przy wdrożeniach i administracji środowiskiem Zimbra dla wielu czołowych firm i instytucji w Polsce
> Doświadczony Zespół inżynerów, którzy potrafią sprawnie i skutecznie podjąć działania wsparcia dla twojego środowiska
> "Know-how" Intalio w zakresie wiedzy o Zimbrze wraz z bogatą bazą doświadczeń, pomysłów oraz modułów funkcjonalnych
> Nasz Zespół jest przygotowany na radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi w środowisku Zimbra, możesz nam zaufać, wiemy jak działać
> Fakt że jesteśmy jedynym GOLD PARTNEREM ZIMBRY w Polsce, co również świadczy o naszych kompetencjach
> Przygotowaliśmy dla Ciebie 4 plany związane ze wsparciem technicznym, które niezależnie od wielkości środowiska Zimbra na pewno spełnią Twoje oczekiwania
Szczegółową ofertę z planami wsparcia można uzyskać kontaktując się z nami bezpośrednio lub za pomocą formularza kontaktowego.
...................................................................................................................................................................................................................................................................................
USŁUGA AUDYTU ŚRODOWISKA ZIMBRA
Audyt jest dedykowany dla wszystkich firm i organizacji, które chcą w sposób praktyczny zweryfikować stan swojego środowiska ZIMBRA. Ponadto ze względu na nasze doświadczenie przy projektach wdrożeniowych Zimbry, wiedzy z zakresu projektowania zimletów i integracji z innym środowiskami w sposób rzeczowy odniesiemy się do ewentualnych pomysłów na zmiany, modyfikacje i usprawnienia środowiska
CO BĘDZIEMY BADAĆ:
A. STAN OBECNY ŚRODOWISKA
W ramach tego punktu dokonamy badania środowiska Zimbra (w tym systemu operacyjnego oraz usługi Zimbra), będzie to punktem odniesienia do dalszej analizy.
- wynikiem badania będzie spis usług środowiska Zimbra z określeniem ich stanu faktycznego.
B. BEZPIECZEŃSTWO
System Zimbra zostanie sprawdzony pod kątem bezpieczeństwa poczty z uwzględnieniem jego architektury i zaawansowanych usług bezpieczeństwa zintegrowanych z Zimbrą.
C. POPRAWNOŚĆ KONFIGURACJI
System Zimbra zostanie poddany ocenie pod kątem poprawności konfiguracji wynikających z dobrych praktyk oraz know how i wieloletniego doświadczenia INTALIO przy wdrożeniach i administracji Zimbry.
- dodatkowo ustosunkujemy się do informacji przekazanych przez Klienta o zauważonych problemach w pracy środowiska Zimbra.
D. ZALECENIA
Na podstawie analizy punktów A oraz B powstanie lista zaleceń dla Klienta związanych z propozycją wprowadzenia zmian i ich uzasadnieniem według podziału na KONIECZNE DO WPROWADZENIA oraz PRZYDATNE DO WPROWADZENIA.
- dodatkowo przy każdym z proponowanych zaleceń określimy kosztorys realizacji zmian przez INTALIO.
CO JEST POTRZEBNE DO REALIZACJI AUDYTU:
- dostęp do środowiska po ssh na poziomie root
- dostęp VPN – jeżeli zachodzi taka potrzeba
- pisemne zlecenie na realizację usługi
- podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych
- wskazanie osoby technicznej dedykowanej do kontaktu w trakcie realizacji usługi
CZYM SIĘ KOŃCZY AUDYT:
Dokumentem opracowanym przez INTALIO w postaci raportu z analizy punktów A, B, C oraz D