Na ostatnim evencie Microsoft pojawiła się wiadomość, że Teams zostanie ściśle zintegrowany z systemem Windows 11. Brzmi świetnie, prawda?
Mówi się również, że Ciso dąży do nadrobienia technicznych zaległości dzięki nowemu pakietowi WebEx Suite, który obejmuje spotkania, wydarzenia, połączenia i wiadomości.
Przykładów takich integracji, na które decydują się producenci globalnych rozwiązań jest dużo więcej.
Poprzez łączenie i ścisłą integrację tych usług, coraz więcej firm zachęca klientów, aby zrezygnowali z usług stron trzecich, w zamian za coś ‘’wystarczająco dobrego’’.
Użytkownicy końcowi często nie mają nic do powiedzenia w tej sprawie. Producent po prostu zapowiada zmianę i tyle. Niestety, często wiąże się to z ograniczeniami systemowymi dla użytkowników w zakresie możliwości rezygnacji z takich narzędzi. Inaczej mówiąc konieczność korzystania z nowych zintegrowanych rozwiązań staje się narzucona.
Zdrowa rywalizacja oczywiście zawsze jest dobra. Tendencją jaką można zaobserwować, jest to, że w usługi pakowane są dodatkowe, extra oferty. Które ostatecznie i tak wpływają na większe koszty aplikacji.
Ostatecznie okazuje się, że celem globalnych dostawców systemów i aplikacji jest tylko to, aby dać iluzję wyboru rozwiązania lub usługi, ale jeżeli się na nią nie zdecydujesz, to i tak zapłacić trzeba.
W Zimbrze patrzy się na te sprawy nieco inaczej. Największa koncentracja jest na podstawowych potrzebach użytkowników. Zimbra została rozszerzona w przemyślany sposobów w jaki dostarcza klientom narzędzi do pracy grupowej, w zmieniających się trendach WFX (Work from Anywhere), czyli pracy z dowolnego miejsca na świecie. Nadal jednak wiąże się to z niskimi kosztami dla firm i ich użytkowników. To daje swobodę wyboru!
Zimbra poprzez takie podejście daje możliwość zaoszczędzić firmie, średnio do nawet 50% kosztów miesięcznie (względem dodatkowych abonamentów i usług zewnętrznych). Ma to ogromne znaczenie dla biznesu, szczególnie w tych trudnych czasach.
Uważamy, że to właśnie tak wygląda prawdziwy wybór. Rozszerzenie usług dla tych, którzy tego chcą, ale utrzymywanie kosztów na niskim poziomie, aby klienci płacili tylko za to czego potrzebują.
Zimbra poszła nawet o krok dalej, integrując się z popularnymi systemami takim jak Dropbox, Zoom, czy Slack. Są one tak samo dostępne, jak aplikacje Zimbry. Przykładowo, aby zaplanować wideokonferencję, nie ma żadnych dodatkowych kroków, ani niedogodności, które utrudniłyby korzystanie z wybranego narzędzia.
Oczywiście na tym nie koniec! Do wszystkiego zapewniony jest dostęp bezpośrednio z Zimbry. Chcesz rozpocząć czat? Zaplanować spotkanie? Udostępnić dokument? To wszystko możesz zrobić z jednego miejsca.
Innowacja jest ważna. Podobnie jak wartość. To samo dotyczy wyboru. Idealna równowaga między nimi może być zapewniona, tylko jeżeli spojrzy się na to oczami klienta.
Zobowiązaniem Zimbry jest stale trwać w takim podejściu, gdzie klienta stawia się na pierwszym miejscu.
Opracowanie na podstawie publikacji: How suite it is for businesses to break free from the bundle