Miło nam poinformować, że INTALIO wraz z firmą SEVENET S.A. (liderem jako integrator Cisco na polskim rynku), zrealizowało projekt integracji systemu ticketowego z systemem Cisco. Projekt był realizowany w międzynarodowym Zespole pomiędzy Cisco, Sevenet S.A. i INTALIO.
W celu podniesienia jakości świadczonych usług firma Cisco umożliwiła swoim partnerom integrację ich systemów z Cisco TAC poprzez system Smart Bonding. Jednym z etapów "Cisco Partner Lifecycle Services" była integracja z systemem OTRS, z którego korzysta firma Sevenet.
Dzięki udostępnionej przez Cisco szczegółowej dokumentacji, łatwego dostępu do API oraz wielu przykładów użycia, proces implementacji przebiegł bardzo sprawnie, a całość projektu była koordynowana przez Projekt Managera ze strony Cisco.
Integracja z OTRS pozwoliła podnieść jakość świadczonych usług i zwiększyć zadowolenie klientów przez szybszą wymianę informacji i poprawę czasu obsługi zgłoszeń. Inżynierowie obu firm zyskali dostęp do tych samych informacji i danych diagnostycznych urządzeń klientów. Obie firmy mogą wymieniać się informacjami o sprawie, a aktualizacja danych każdego zgłoszenia odbywa się na bieżąco.
Wszystko to sprawiło, że komunikacja między Sevenet, a Cisco jest jeszcze bardziej efektywna. Inżynierowie po obu stronach zyskali dostęp do pełnego cyklu wszystkich zgłoszeń, a w niektórych przypadkach szybkość obsługi zgłoszeń wzrosła nawet do 54%.