System ticketowy znacznie usprawnia proces obsługi klienta. Pozwala efektywniej zarządzać zapytaniami. Dzięki konfigurowalnym szablonom odpowiedzi klienci szybciej otrzymują odpowiedzi na zadawane pytania. To oczywiście wpływa na pozytywny wizerunek firmy i zadowolenie klientów.
Czas to pieniądz, a zautomatyzowany system zgłoszeniowy pozwoli Ci zaoszczędzić czas i uporządkować pracę.
System ticketowy umożliwia wygodne zarządzanie oraz w znacznym stopniu zmniejsza prawdopodobieństwo, że któreś zgłoszenie zostanie pominięte.
Usprawnij działania w swojej firmie i postaw na system ticketowy!
Bardzo dobrym przykładem takiego rozwiązania jest OTOBO. To system o sprawdzonej i rozszerzonej funkcjonalności ((OTRS)) Community Edition. OTOBO to komfort użytkowania, dzięki nowoczesnemu i przejrzystemu interfejsowi Panelu Klienta.
Jeżeli będziesz potrzebował bardziej zaawansowanego Panelu, zawsze możesz skorzystać z naszej propozycji: ZOBACZ PANEL KLIENTA INTALIO
Jeżeli będziesz potrzebował bardziej zaawansowanego Panelu, zawsze możesz skorzystać z naszej propozycji: ZOBACZ PANEL KLIENTA INTALIO
Sprawdź ile kosztuje wdrożenie standardowe systemu OTOBO – będziesz mile zaskoczony.