Wiele firm skupia się na ograniczaniu kosztów, przez co inwestycje w dział IT są często uważane za te mniej istotne, a środki przeznaczone na dofinansowanie działu są z reguły mocno ograniczone.
- Efektywna obsługa zgłoszeń, a koszty
Jak wiecie, cały czas staramy się uświadamiać jak ważny jest tematy systemu obsługi zgłoszeń w firmach, aby mogły działać efektywnie. Niestety, ten temat jest często bagatelizowany. To w końcu kolejne wydatki, na które nie ma środków… Niekoniecznie. Wszystko zależy na jakie rozwiązanie się zdecydujesz. My naszym klientom proponujemy rozwiązanie OTOBO, bo dzięki niemu nie musisz na dzień dobry wydawać pieniędzy na zakup licencji. Nie płacisz za subskrypcje, bo system jest w pełni darmowy.
- Rozłożenie wydatków w czasie
Jako, że OTOBO to rozwiązanie klasy enterprise, ale z otwartą licencją - masz duże możliwości jego konfiguracji. Takie podejście do problemu pomaga rozłożyć i zaplanować wydatki w czasie. W miarę rosnących potrzeb w firmie, możesz regularnie inwestować w system, rozszerzając dzięki temu jego funkcjonalność.
- Ile kosztuje wdrożenie?
OTOBO możesz skonfigurować samodzielnie lub skorzystać z naszego doświadczenia. Mamy za sobą wiele konfiguracji środowiska dla klientów z różnych branż. Zazwyczaj otrzymanie w pełni funkcjonalnego środowiska we współpracy z nami jest już możliwe od około 10 000 zł! Pamiętaj, że system nie wygaśnie produkcyjnie po określonym terminie wsparcia. Biorąc pod uwagę koszty innych, płatnych systemów ticketowych, to naprawdę niewielka kwota za system dopasowany do potrzeb Twojej firmy.
System OTOBO do pobrania znajdziesz - tutaj
Jeśli chcesz dowiedzieć się ile może kosztować wdrożenie systemu OTOBO w Twojej firmie - napisz lub zadzwoń do nas i skorzystaj z darmowej 30 minutowej konsultacji.